Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Trollena - 20 augusti 2008 22:11

Jag är ju ingen trädgårdsexpert,,,men ska såna här växa där?


Av Trollena - 20 augusti 2008 09:34

I går var jag ordentligt ur gängorna, men nånting fick jag gjort.

Samtal med VC ang pappas minne. Bad dem att skriva remiss till geriatriska, ska snart få besked om han behöver komma till VC först eller om de skriver en remiss direkt.

Troligen blir det först VC för samtal och röntgenremisser och svar på det o.s.v Det kommer nog ta sin tid.


Sedan ringde jag reumatologen för mammas värkande händer, men de ville först ha en remiss från VC, så då var det bara att ringa dem.

Enl. dem så ska de klara av såna problem där, så det är bara att vänta på en kallelse.

Det som känns lite tungt nu är att jag måste följa med på läkarbesöken eftersom mamma och pappa inte klarar av det längre.

Det är inte det lättaste när man jobbar heltid att hinna med.

Får se hur jag löser det.


Nu ska jag gå och göra lite nytta på jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards