Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Trollena - 16 oktober 2009 19:03

I dag på min lediga dag har jag varit och klippt håret.

Hade barnen med mig och tjejen min hade sån hemsk hosta. Hade planerat att vara en stund hos mamma och pappa idag, men det sket sig eftersom jag är rädd att pappa ska bli smittad. Jag kilade bara upp och kollade läget medan barnen satt i bilen och väntade.


I-A ringde och berättade att hon varit hos mamma väldigt länge idag. Mamma hade då varit på ett uruselt humör eftersom ingen nånsin ringde eller kom till henne, I-A försökte förklara att folk både kommer och ringer men att hon inte minns det. Hon hade väl så småningom blivit på bättre humör.

Hon berättade också att hon träffat bekanta till henne och mamma som berättat om att de träffat mamma på OK där hon inte ens hade förstått att hon var i Sundsvall, ett annat par gemensamma bekanta hade också träffat på mamma, denna gång utanför In och hon hade inte en aning om åt vilket håll hennes hem var.

Får en att fundera igen då,,,men jag ser ingen bra lösning.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards