Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Trollena - 27 januari 2009 23:33

Skriver bara lite snabbt nu, jag behöver gå lägga mig.

Pappa har tydligen varit på magnetröntgen i dag och jag förväntar mig att vi får veta resultatet av den i morgonbitti.

Jag har inte hunnit vara hos honom någon längre tid i dag, eftersom jag arbetade mitt under besökstiden, men han hade fått besök av lillasyster Inger.


Mamma kommer inte ihåg något av det jag berättade om pappa, hennes hjärna måste helt förträngt det.

Hon har ringt flera gånger i dag och frågat var pappa är och bett om förklaring varför. Jag har inte berättat en gång till om tumören eftersom  jag inte vill att hon ska vara ensam om hon kommer till insikt vad det betyder.

I dag har mamma haft ett långt besök av sin bästa väninna, det gjorde henne gott. Hon var väldigt glad ikväll när jag pratade med henne.

Av Trollena - 27 januari 2009 00:05

Till mina vänner som lämnar kommentarer eller hör av sig på annat sätt.

Det är skönt att få lite värmande och stödjande tankar från er.


Kram till er!

Ovido - Quiz & Flashcards