Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Trollena - 10 januari 2009 19:32

Gårdagens stora problem för mamma var att hon hade tappat bort ett gammalt tidningsurklipp som handlade om värdet på något,,,,??? Ja, det kan bli lite osammanhängande när man tappar bort substantiven.

Det är inte lätt.


I dag var jag där och allt verkade riktigt bra. Jag gjorde de vanliga sysslorna som jag brukar göra varje vecka, ingenting extra som bekymrade dem idag.


I torsdags stötte jag ihop med en av mina fastrar som var och firade pappa strax efter jul. Hon tyckte att det var beklämmande att se mamma. Hon berättade b.l.a att mamma inte kom ihåg att de firat jul hos oss och ändå var det bara tre dagar efter jul som de var där. Pappa däremot kom i håg det, han är ju som sagt snurrig på ett annat sätt.


Annars inget nytt.

Ovido - Quiz & Flashcards