Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Känns ovant att jobba

Av Trollena - 10 mars 2009 23:23

I dag har jag jobbat. Känns som en hel evighet sedan jag var på jobbet. Trevligt att komma dit, men blev lite frustrerad och stressad över hur mycket jag har att göra och även att det känns som att jag sviker,,,ja, Anki, jag vet att jag inte ska känna så,,,,men du vet själv hur det är när andra får jobba hårdare för att man är borta från jobbet. Men nu är det som det är.


Det jag skulle skriva om angående mamma tror jag att jag hoppar över att skriva om, det har liksom runnit av mig nu och då behöver jag nog inte skriva av mig om det.


Innan jag for på jobbet i morse (började kl. 10 idag) svängde jag in till mamma och pappa. Pappa mådde inget vidare, han kunde inte förklara vad det var, men det verkar inte som att han är lika pigg som i helgen.

Det kanske är jobbigt för honom att vara hemma, men han säger att det är skönt att vara hemma.

I morgon har vi (pappa)  tid på sjukhuset för att få ordentlig information av en kirurgläkare som är riktigt duktig på bukspottskörtelcancer.

Jag antar att vi kommer att få veta vad vi kan förvänta oss av framtiden och kanske vad det finns för hjälpmedel så att pappa kan få det så bra som möjligt på slutet.

Vi får höra vad han säger i morgon.

Så i morgon är jag borta från jobbet igen.

Har sagt till chefen att jag ska jobba torsdag och fredag, hoppas jag kan det också.


Ännu en moster har lämnat en kommentar här hos mig, tack för det,

Eva-Marie. Ja, det vore trevligt att få träffa er när ni kommer till Sundsvall.

 
 
Jessica

Jessica

11 mars 2009 19:57

Hoppas att det gick bra idag och att du fick svar på alla dina frågor.
Många kramar från mig.

http://noica.bloggagrati.se

 
Ingen bild

Anki

13 mars 2009 10:50

När Du väl kommer så blir jag hemma... det går inge vidare för oss och som sagt var det är dej vi saknar inte ditt duktiga arbete på jobbet !!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trollena - 20 oktober 2009 22:00

Åkte till mamma och pappa i morse som jag lovat. Allting verkade så bra där, mamma var på hyfsat bra humör och hade inte en aning om vad det var hon hittat under sängen igår kväll. Hon for iväg till aktivitetscentret en timme efter att jag kommit d...

Av Trollena - 19 oktober 2009 19:52

-Hej, det är jag. Nu vet inte jag hur jag ska göra och hur jag ska kunna prata med någon. Jag har ju ingen telefon nå´ mer. - Vad menar du? Du pratar ju i telefonen nu. - Jag menar att jag har ingen lur och hur ska jag då kunna prata med någon? ...

Av Trollena - 16 oktober 2009 19:03

I dag på min lediga dag har jag varit och klippt håret. Hade barnen med mig och tjejen min hade sån hemsk hosta. Hade planerat att vara en stund hos mamma och pappa idag, men det sket sig eftersom jag är rädd att pappa ska bli smittad. Jag kilade b...

Av Trollena - 13 oktober 2009 23:08

På förmiddagen när jag var in till pappa (mamma var på aktivitetscentret) så hade fortfarande ingen kommit och hämtat kartongerna, däremot såg det ut som de hade varit och grävt i dem men det kan ju lika gärna vara mamma som gjort det. Nu i kväll när...

Av Trollena - 13 oktober 2009 08:10

Tidig morgon med en rejäl genomgång av tandhygienisten och kontroll av tandläkaren och besök på två olika banker. Det är inte klokt vilken väntetid det var på den ena banken.   Sedan styrde jag stegen mot mamma och pappa. Pappa var rätt pigg oc...

Ovido - Quiz & Flashcards