Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Trollena - 18 mars 2009 23:35

Inte idag heller har jag varit hos mamma och pappa.

Lite dåligt samvete får jag eftersom jag inte vet hur det egentligen står till med dem. Jag har pratat med mamma två gånger idag och allt verkar bra. Men man vet ju aldrig med mamma, hon kan säga att allt är bra men det kan vara kaos där hemma hos dem,,,men när det blir riktigt kaos, då brukar hon i och för sig ringa till mig. Pappa verkar fortfarande vara trött, men idag var han åtminstone uppe på benen.

Den här veckan hade jag tänkt att jag skulle vara hos dem hela dagen i morgon, men det får vara, eftersom lillen min har fått magsjuka och på fredag blir jag hemma med honom och det känns inte som att det är rätt läge att vara borta från jobbet för mycket (är det nånsin rätt läge för det?).

Jag åker till dem efter jobbet istället och så får jag ta en dag i helgen som jag är där lite längre.


Mamma och pappa


Nu ska jag försöka hoppa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards