Alla inlägg den 2 september 2008

Av Trollena - 2 september 2008 16:45

precis som alla andra vanliga människor.

Lite svårare nu när semestern är slut att hinna med mamma och pappa.

Men jag har ringt hemtjänsten i dag om det här med att de kan hjälpa till att handla de vanligaste förbrukningsvarorna (bröd, mjölk o.s.v)

Då slipper jag i alla fall att stanna till hos dem när man är på väg från jobbet och har nog bråttom för att hämta barnen från dagis och fritids.

Nu behöver jag inte ha det hängande över mig att de inte har typ, frukost hemma. (Fast egentligen tror jag väl inte att de ska svälta ihjäl, men lite ordning vill jag ha).


Kontrollfreak?


Annars verkade allt bra, mamma mådde gott för hon hade tvättat så mycket och var så nöjd med resultatet.

Toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards