Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Trollena - 29 mars 2009 20:43

Skriver bara lite grann eftersom jag inte har så mycket att förtälja.


Jag har jobbat som en galning hela helgen, svetten lackade och jag slet som en galning för att hinna med målen jag satt upp. Med det ena målet hann jag inte riktigt med som jag tänkt, men med det andra hann jag lite mer än jag trott.

Jag är nöjd med helgens insats!


Jag har bara pratat med mamma i telefon, inte varit dit och allt har som vanligt låtit bra men som vanligt vet jag inte om det stämmer.

I morgon ska jag dit och vara där lite längre, då är det ju tvättstugedags.

Jag hoppas att jag får en tid hos frissan i morgon också för nu är det verkligen hög tid att jag prioriterar mig lite, jag ser ju knappt nåt för luggen hänger över ögonen.


Skriver mer i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards