Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Trollena - 9 mars 2009 20:32

Tycker inte om bärbara datorer,,,,just suttit och skrivit ett inlägg och råkat komma åt med handleden på nån touchknapp nedanför tangentbordet och TJOFF så hamnade jag på "redigera omröstningar" och hela inlägget var borta. GRRR!!!!


Därför skriver jag nu bara att pappa har kommit hem, han är trött idag och kanske imorgon att jag skriver om hur tokig mamma var i dag.

Av Trollena - 9 mars 2009 10:08

Precis fått klartecken från avdelningen och hemtjänsten; idag får pappa komma hem.

Vet inte riktigt säkert när hemtjänsten kan komma och ta hand om honom, men jag har lovat att jag tar hand om pappa till kl. 16, sen måste jag hem och förbereda mig för utvecklingssamtal på 16-åringens skola.

Känns skönt att han ska få komma hem nu. Jag räknar med att jag ska kunna jobba lite mer nu.

Skapa flashcards