Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Trollena - 15 februari 2009 21:36

Oj, höll nästan på att glömma och berätta om vad som är på gång. Ja, jag vet,,jag skriver ju för min egen skull, men som det är nu med pappa så vet jag att vissa läser för att hålla sig uppdaterad.

Här kommer det senaste; Idag när jag var hos mamma och pappa så hittade jag en kallelse till kirurgdagvården, den var skriven den elfte, vilket innebär att det blev lite fart när jag var där och pratade med läkaren den dagen. De ska alltså försöka göra om insättandet av stenten och det redan imorgon, vet inte hur de ska göra om det misslyckas en gång till. Det frågar jag om imorgonbitti. Samtidigt så hade pappa fått en kallelse till kirurgmottagningen som var daterad två dagar innan det andra brevet, men den tiden var inte förrän den elfte mars. Känns bra att någon lyssnade på mig och ordnade en ny tid annars har han ju  fått vänta en evighet (som det känns, alltså).


Annars var pappa ganska pigg när jag var där och mamma var ganska redig, de var på gott humör i alla fall. Det är huvudsaken.


Håll tummarna för morgondagen är ni snäll!!!

Skapa flashcards