Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Trollena - 1 februari 2009 23:08

Nu ikväll efter jobbet for jag ner till mamma och pappa, lämnade igen kläder jag tvättat och delade medicinen och bara kollade läget.

Pappa mådde inte så bra, sa han. Han hade inte ont, men men mådde "tjyvens".

Jag hoppas att det kommer att bli bättre efter torsdagen när dom satt in stenten. Det var så läkaren sa; -När gallvätskan leds vidare kan du få en period när du mår riktigt bra.

Hoppas att han får en lång sån period.


Den senaste veckan har mamma torkat golvet varje dag när jag pratat med henne och även i dag när jag kom dit så höll hon på att torka golvet i tv-rummet. Samma rum hela veckan. Verkar som att hon får det som en fix idé, ungefär som när hon höll på att städa garderober i två veckor.


På förmiddagen när jag pratade med mamma i telefonen så lät hon fortfarande så där otroligt klar i huvudet, men nu i kväll så var det inte alls nån ordning. I och för sig så kan det ju bli värre på kvällen när hon blir trött.

Min morbror hade varit där i dag och tagit en promenad med dem. Det var uppskattat.


I morgon när jag har min lediga dag så kommer jag nog bara att vara hemma då lillen är lite förkyld. Känns inte som att jag vill riskera att pappa blir sämre. Kan ju vara bra att försöka få lite ordning på sitt eget också, jag har ju haft lite koncentrationssvårigheter hela den här veckan (inte så lite heller).


Ovido - Quiz & Flashcards