Alla inlägg den 21 november 2008

Av Trollena - 21 november 2008 08:28

Sitter på jobbet nu, så jag ska försöka fatta mig kort.


Brorsan var i väg i onsdags till mamma och pappa. Han tog med dem ut på restaurang. Trevligt.

När jag pratade med mamma på onsdagkväll, så frågade jag vad de gjort,

hon berättade att Hans varit där och att de ätit middag tillsammans. Jag frågade var de ätit, då svarade hon att de ätit hemma. Jaha, tänkte jag, de tog hämtmat. När jag frågade vad de ätit så sa hon att det var det gamla vanliga, alltså inte hämtmat.

Jag tror att hon själv kände att det inte stämde, för efter det försökte hon avsluta samtalet ovanligt fort. Jag tror att hon försöker undvika att göra bort sig/avslöja sig när hon gör så.

Jag pratade med brorsan av ren nyfikenhet igår för att höra var de ätit. De hade varit på restaurang.


Nu är det snart helg, jag får ta mig en ordentlig titt då att allt är bra med dem.

Ovido - Quiz & Flashcards