Alla inlägg den 3 november 2008

Av Trollena - 3 november 2008 11:08

Nu får det här fungera som en påminnelse åt mig själv, eftersom att jag också börjar få dåligt minne.

Jag har pratat med Hörcentralen; det pappa skulle få med posten var två snäckor till hörapparaten, de borde ha kommit fram. Var är de?

Mammas hörapparat ska hon hämta på Hörcentralen den 20 november och den ska justeras så att den är inställd för henne då.


Detta betyder alltså att hörapparaten som mamma säger har kommit med posten, har INTE kommit med posten. Det måste vara hennes borttappade hörapparat. Jag ska kolla serienumret på den och ringa  Hörcentralen och få bekräftat om det är den.

Tro om vi ska avbeställa den nya till henne?

Nu är bara den stora frågan; VAR är pappas hörapparater???

Leta. leta, leta.

Det som inte är stulet brukar komma tillbaks, förr eller senare. Problemet är bara att pappa hör ju ingenting, så för honom är det lite brådskande.


Alltså, till mig själv: KOLLA SERIENUMRET OCH RING HÖRCENTRALEN!

Ovido - Quiz & Flashcards