Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Trollena - 29 oktober 2008 14:06

Jag är nog ändå lite smått fascinerad av bloggar,,,,hur man kan tjuvkika in i någon annans vardag (utvalda delar av skribenten, förstås), lite skamligt känns det.

En del livsöden orkar jag inte läsa, de blir bara för mycket, t.ex alla tonårsbloggar med bilder på sååå magra tjejer som skriver om hur de lyckas lura sina föräldrar att tro att de äter mat, när det enda i deras tankar kretsar om att de ska se ut som benrangel och väga typ, INGET. Jag blir alldeles knäckt av dessa bloggar.

Det finns alldeles för många. Var blev det fel?


Kändis- och modebloggarna och går bort direkt för mig. Ointressant.


De bloggar som jag tycker kan vara intressant är vanliga människor som kan vara lite ovanliga, som att t.ex ha sju barn.

Jag var in på en sån blogg häromdagen och skrev en liten kommentar och har nu fått TVÅ jätte-gulliga kommentarer från den bloggaren och hennes  kompis. (Den ena ligger under gårdagens inlägg, den andra under 27/10)

Att någon som inte känner mig, orkar och tar sig tid att läsa det jag skrivit! Även om jag till största delen skriver för mig själv,,,,Sånt värmer!

Fascinerande!

Kom i håg alla som läser; det är alltid kul med kommentarer!

Ovido - Quiz & Flashcards