Alla inlägg den 19 september 2008

Av Trollena - 19 september 2008 08:28

Det kändes ju lite meningslöst att ha en omröstning när nästan ingen röstar. Tack till er som gjort det.

Det kanske var en meningslös fråga för er, men det hade varit intressant för mig att se hur vanligt det är bland de som läser om de har någon när och kär med demens, Men, men,,,det var bara 5 stackare som lagt sin röst. Omröstningen får en sista chans idag och sen plockar jag bort den och bryr mig inte om någon ny.


     --------------------------------------------------------------------------------------


För övrigt så har jag ledig dag i dag och är bara hemma med lill-grabben som är förkyld.

Dagen ska tillbringas med AJAX och framåt eftermiddagen kommer det att skina här hemma och bara dofta SÅ gott.


I helgen är det tänkt att jag och mamma ska åka till stugan för att städa undan och förbereda för vintern. Det är inte säkert att hon kommer i håg att vi bestämt det, men hon kommer säkert att följa med.


    ---------------------------------------------------------------------------------------

Dags att lägga in en bild innan jag glömmer hur man gör. Får bli en gammal bild, tagen i fjällen.

Skapa flashcards