Alla inlägg den 13 september 2008

Av Trollena - 13 september 2008 17:42

Jaha, nu är man på jobbet en helg igen. Jobbar var fjärde helg, det är inte så farligt ändå. Men det är svårt att åka från familjen på morgonen. Det går bra bara jag kommer hit.


Inte varit till mamma och pappa någonting sedan i tisdags och då blev det ju bara en snabbis, men jag har pratat med mamma några gånger.

Hon låter glad och mycket klarare och säger det också själv.

Hoppas verkligen att det är medicinen som kan få henne att känna så nu.

Jag vill verkligen inte att hon ska behöva känna sig så nere som hon gjort på sistone, både hon och pappa lider ju av det.


På måndag ska jag med pappa till vårdcentralen så jag får väl se om allt verkligen är så bra därhemma, som mamma säger. (Hoppas)


Såååå,,,allt känns bra, inget annat att rapportera om.

Känns ovanligt.

Skapa flashcards