Alla inlägg den 1 september 2008

Av Trollena - 1 september 2008 11:35

Jodå, det har varit lugnt i helgen.

Körde i gång med några projekt hemma, men var för lat för att avsluta dem. Det kommer väl fler dagar.


På söndag for jag och kolla till hur det var med mamma och pappa.

Mamma hade suttit i telefon hela förmiddagen för att avboka en tid på VC.

Jättekonstigt, ingen som svarade. (Kan det vara för att det var söndag?)

Dessutom påstod hon att det var en tid hos dr Eriksson bokad för mig(?) och hon skulle avboka den därför att jag inte ville komma dit.(???)


Det var tur att ingen svarade för det samtalet hade kunnat bli väldigt förvirrat.


Tiden var till pappa och det är jag som bokat den, han hade sagt att han inte tyckte att det var någon idé att gå till någon doktor eftersom att han ändå inte hör vad de säger.

Jag förklarade att jag följer med och att det är för att kolla upp om det har hänt något i huvudet eftersom att hans minne blivit så dåligt.

Gjorde också en liten snabbtest för att se vad han minns; b la så minns han fortfarande inte vilket år det är, han tror att det är 2001. Även dåligt minne på andra saker han borde kunna, men ändå något bättre än då han hade infektion i kroppen.


Mamma blev lite sur när jag rensade ur i kylskåpet, tycker inte de ska behöva titta på gammal mat varje dag, den blir ju ändå inte uppäten.


Nu måste jag gå och äta innan lunchrasten är slut.

Ovido - Quiz & Flashcards