Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Trollena - 19 augusti 2008 10:49

Det är inte bara min mamma som beter sig som en tonåring, som jag bekymrar mig över, jag har ju också en "riktig" tonåring.

Idag innan jag stack på jobbet hade vi ett gräl som skulle kunna gå till världshistorien som "det stora diskmaskinsbråket". Inget allvarligt alls i början, men blev väldigt allvarligt i slutändan.

Jag började nu att skriva ner vad som hände, men raderade då jag känner att jag inte vill lämna ut min son (även om jag är vansinnigt arg på honom).


Så mina nära och kära som jag ofta pratar med; vi tar det senare.


Ni andra får ännu en förklaring till varför mitt tålamod inte jämt är det bästa. Jag har inte bara en jobbig grej på gång i mitt liv.

I dag är allt bara skit!


Av Trollena - 19 augusti 2008 06:48

Jag skrev fel i gårdagens inlägg; jag hade visst fått veta resultatet av testerna brorsan gjorde, om jag bara hade öppnat min mail.

Intressant läsning, han ska också göra en sammanfattning ang. pappa om jag förstod det rätt.

Väntar med spänning.


I dag/kväll ska jag jobba, känns lite gruvsamt, så här efter semestern.

Åker en sväng till mamma och pappa efter jobbet och lämnar insulin som läkaren skulle skriva ut till i dag.

Skapa flashcards